kontakt@ecommerceday.pl

E-commerce

Wyjątkowa
konferencja

26 października 2023
Teatr Sabat Małgorzaty Potockiej
Do konferencji zostało
Dni
Dni
zostało do konferencji

O konferencji

01

E-commerce day to wyjątkowe wydarzenie
w samym centrum Warszawy, zrzeszające praktyków z branży e-commerce oraz będące odpowiedzią na wyzwania dynamicznie rozwijającego się sektora e-handlu.
E-commerce day to wyjątkowe wydarzenie w samym centrum Warszawy, zrzeszające praktyków
z branży e-commerce oraz będące odpowiedzią
na wyzwania dynamicznie rozwijającego się sektora
e-handlu.
E-commerce day to wyjątkowe wydarzenie w samym centrum Warszawy, zrzeszające praktyków z branży e-commerce oraz będące odpowiedzią na wyzwania dynamicznie rozwijającego się sektora e-handlu.
E-commerce day to wyjątkowe wydarzenie
w samym centrum Warszawy, zrzeszające praktyków z branży e-commerce oraz będące odpowiedzią na wyzwania dynamicznie rozwijającego się sektora e-handlu.
E-commerce day to wyjątkowe wydarzenie w samym centrum Warszawy, zrzeszające praktyków z branży e-commerce oraz będące odpowiedzią na wyzwania dynamicznie rozwijającego się sektora
e-handlu.
E-commerce day to wyjątkowe wydarzenie
w samym centrum Warszawy, zrzeszające praktyków z branży e-commerce oraz będące odpowiedzią na wyzwania dynamicznie rozwijającego się sektora e-handlu.

02

Naszą misją jest łączenie ludzi. Z całą pewnością jest to największą wartością wydarzenia. Wierzymy, że za każdym biznesem stoi coś więcej – ludzie, ich wartości, historie i marzenia.
Naszą misją jest łączenie ludzi. Z całą pewnością
jest to największą wartością wydarzenia. Wierzymy,
że za każdym biznesem stoi coś więcej – ludzie,
ich wartości, historie i marzenia.
Naszą misją jest łączenie ludzi. Z całą pewnością jest to największą wartością wydarzenia. Wierzymy,
że za każdym biznesem stoi coś więcej – ludzie,
ich wartości, historie i marzenia.
Naszą misją jest łączenie ludzi. Z całą pewnością jest to największą wartością wydarzenia. Wierzymy, że za każdym biznesem stoi coś więcej – ludzie,
ich wartości, historie i marzenia.
Naszą misją jest łączenie ludzi. Z całą pewnością jest to największą wartością wydarzenia. Wierzymy, że za każdym biznesem stoi coś więcej – ludzie, ich wartości, historie
i marzenia.

03

E-commerce day to przestrzeń, która otwiera nowe horyzonty. 10 prelegentów – doświadczonych praktyków, podzieli się swoją wiedzą, poruszając kluczowe obszary e-biznesu.
E-commerce day to przestrzeń, która otwiera nowe horyzonty. 10 prelegentów – doświadczonych praktyków, podzieli się swoją wiedzą, poruszając kluczowe obszary e-biznesu.
E-commerce day to przestrzeń, która otwiera nowe horyzonty. 10 prelegentów – doświadczonych praktyków, podzieli się swoją wiedzą, poruszając kluczowe obszary
e-biznesu.
E-commerce day to przestrzeń, która otwiera nowe horyzonty. 10 prelegentów – doświadczonych praktyków, podzieli się swoją wiedzą, poruszając kluczowe obszary e-biznesu.

04

Konferencja dedykowana jest wszystkim związanym z branżą e-commerce oraz stanowi idealną okazję do rozmowy o swoich doświadczeniach, nawiązania nowych kontaktów i zbudowania relacji.
Konferencja dedykowana jest wszystkim związanym
z branżą e-commerce
oraz stanowi idealną okazję
do rozmowy o swoich doświadczeniach, nawiązania nowych kontaktów i zbudowania relacji.
Konferencja dedykowana jest wszystkim związanym
z branżą e-commerce
oraz stanowi idealną okazję
do rozmowy o swoich doświadczeniach, nawiązania nowych kontaktów i zbudowania relacji.
Konferencja dedykowana jest wszystkim związanym z branżą e-commerce
oraz stanowi idealną okazję do rozmowy
o swoich doświadczeniach, nawiązania nowych kontaktów i zbudowania relacji.
Konferencja dedykowana jest wszystkim związanym z branżą e-commerce
oraz stanowi idealną okazję do rozmowy
o swoich doświadczeniach, nawiązania nowych kontaktów i zbudowania relacji.

Dla kogo jest konferencja?

Przedsiębiorcy e-commerce

Przedsiębiorcy e-commerce

Osoby prowadzące sklepy internetowe lub planujące rozpocząć działalność
e-commerce, chcący poznać nowe strategie sprzedaży online, zwiększyć konwersje i poprawić doświadczenie klienta.
Osoby prowadzące sklepy internetowe
lub planujące rozpocząć działalność
e-commerce, chcący poznać nowe strategie sprzedaży online, zwiększyć konwersje
i poprawić doświadczenie klienta.
Osoby prowadzące sklepy internetowe
lub planujące rozpocząć działalność
e-commerce, chcący poznać nowe strategie sprzedaży online, zwiększyć konwersje
i poprawić doświadczenie klienta.
Osoby prowadzące sklepy internetowe lub planujące rozpocząć działalność e-commerce, chcący poznać nowe strategie sprzedaży online, zwiększyć konwersje
i poprawić doświadczenie klienta.
Osoby prowadzące sklepy internetowe
lub planujące rozpocząć działalność
e-commerce, chcący poznać nowe strategie sprzedaży online, zwiększyć konwersje
i poprawić doświadczenie klienta.

Specjaliści ds. marketingu

Specjaliści ds. marketingu

Specjaliści ds. marketingu online poszukujący najnowszych trendów
i narzędzi do promocji produktów
w e-commerce.
Osoby zainteresowane optymalizacją kampanii reklamowych oraz poprawą widoczności marki w internecie.

Specjaliści ds. technologii i IT

Specjaliści ds. technologii
i IT

Programiści, projektanci
i administratorzy stron internetowych, aplikacji mobilnych i platform
e-commerce.
Programiści, projektanci
i administratorzy stron internetowych, aplikacji mobilnych i platform
e-commerce.
Programiści, projektanci
i administratorzy stron internetowych, aplikacji mobilnych
i platform e-commerce.
Programiści, projektanci i administratorzy stron internetowych, aplikacji mobilnych
i platform e-commerce.
Osoby szukające rozwiązań technicznych do zwiększenia wydajności, bezpieczeństwa i funkcjonalności sklepów online.
Osoby szukające rozwiązań technicznych do zwiększenia wydajności, bezpieczeństwa
i funkcjonalności sklepów online.
Osoby szukające rozwiązań technicznych
do zwiększenia wydajności, bezpieczeństwa
i funkcjonalności sklepów online.

Analitycy i badacze rynku

Osoby śledzące trendy rynkowe, analizujące zachowania klientów
i konkurencję.
Osoby śledzące trendy rynkowe, analizujące zachowania klientów i konkurencję.
Osoby śledzące trendy rynkowe, analizujące zachowania klientów
i konkurencję.
Specjaliści chcący pogłębić swoją wiedzę
na temat analizy danych, interpretacji statystyk i podejmowania strategicznych decyzji biznesowych.
Specjaliści chcący pogłębić swoją wiedzę na temat analizy danych, interpretacji statystyk
i podejmowania strategicznych decyzji biznesowych.
Specjaliści chcący pogłębić swoją wiedzę
na temat analizy danych, interpretacji statystyk i podejmowania strategicznych decyzji biznesowych.

Start-upy i inwestorzy

Przedsiębiorcy planujący wprowadzenie nowych innowacyjnych rozwiązań
do branży e-commerce.
Przedsiębiorcy planujący wprowadzenie nowych innowacyjnych rozwiązań do branży e-commerce.
Inwestorzy poszukujący obiecujących projektów do finansowania w obszarze handlu elektronicznego.
Inwestorzy poszukujący obiecujących projektów
do finansowania w obszarze handlu elektronicznego.
Inwestorzy poszukujący obiecujących projektów do finansowania w obszarze handlu elektronicznego.

Przedstawiciele mediów
i influencerzy

Osoby, które śledzą trendy e-commerce
i chcą dzielić się swoją wiedzą z szerszą publicznością.
Osoby, które śledzą trendy
e-commerce i chcą dzielić się swoją wiedzą z szerszą publicznością.
Osoby, które śledzą trendy e-commerce
i chcą dzielić się swoją wiedzą z szerszą publicznością.
Uczestnicy chętni, aby poznać wskazówki przydatne do tworzenia treści związanych
z e-commerce.
Uczestnicy chętni, aby poznać wskazówki przydatne do tworzenia treści związanych z e-commerce.
Uczestnicy chętni, aby poznać wskazówki przydatne do tworzenia treści związanych
z e-commerce.

Logistyka i obsługa klienta

Logistyka i obsługa klienta

Przedstawiciele sektora logistycznego, którzy chcą dowiedzieć się,
jak zoptymalizować procesy dostaw, zarządzania magazynem i obsługi klienta w e-commerce.
Przedstawiciele sektora logistycznego, którzy chcą dowiedzieć się, jak zoptymalizować procesy dostaw, zarządzania magazynem i obsługi klienta
w e-commerce.
Przedstawiciele sektora logistycznego, którzy chcą dowiedzieć się,
jak zoptymalizować procesy dostaw, zarządzania magazynem i obsługi klienta
w e-commerce.

Specjaliści ds. płatności
i bezpieczeństwa

Osoby odpowiedzialne za systemy płatności online i zabezpieczenia transakcji elektronicznych.
Osoby zainteresowane rozwojem metod płatności, w tym płatności mobilnych
i innowacjami w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.
Osoby zainteresowane rozwojem metod płatności, w tym płatności mobilnych i innowacjami w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.
Osoby zainteresowane rozwojem metod płatności, w tym płatności mobilnych i innowacjami w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.
e-commerce  ● marketing  ● biznes  ● logistyka  ● technologie  ● handel elektroniczny ●
przedsiębiorcy  ● analitycy  ● specjaliści  ● kadra zarządzająca  ●

Jak będzie wyglądać e-commerce day?

01.

{
Na uczestników konferencji czekają wystąpienia 10 prelegentów. Doświadczeni praktycy podzielą
się swoją wiedzą, poruszając kluczowe obszary e-biznesu.

02.

{
Pomiędzy wystąpieniami zaplanowane
są przerwy kawowe, które będą doskonalą okazją na otwarty
i swobodny dialog, umożliwią poszerzenie sieci kontaktów
i zbudowanie wartościowych relacji biznesowych.

03.

{
Zwieńczeniem konferencji będzie panel dyskusyjny, podczas którego eksperci podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat aktualnych trendów
oraz perspektyw rozwoju
w sektorze e-commerce.

04.

{
Po konferencji zaplanowano uroczyste przyjęcie w klimacie lat 20. i 30. Na gości czeka m.in. uroczysta kolacja, spektakl rewiowy, open bar
oraz zabawa przy muzyce na żywo.

26 października 2023

Jak będzie wyglądać e-commerce day?

Jak będzie wyglądać
e-commerce day?

01.

{
Na uczestników konferencji czekają wystąpienia 10 prelegentów. Doświadczeni praktycy podzielą się swoją wiedzą, poruszając kluczowe obszary e-biznesu.

02.

{
Pomiędzy wystąpieniami zaplanowane
są przerwy kawowe, które będą doskonalą okazją na otwarty i swobodny dialog, umożliwią poszerzenie sieci kontaktów
i zbudowanie wartościowych relacji biznesowych.
Pomiędzy wystąpieniami zaplanowane
są przerwy kawowe, które będą doskonalą okazją na otwarty
i swobodny dialog, umożliwią poszerzenie sieci kontaktów
i zbudowanie wartościowych relacji biznesowych.
Pomiędzy wystąpieniami zaplanowane są przerwy kawowe, które będą doskonalą okazją na otwarty i swobodny dialog, umożliwią poszerzenie sieci kontaktów i zbudowanie wartościowych relacji biznesowych.

03.

{
Zwieńczeniem konferencji będzie panel dyskusyjny, podczas którego eksperci podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat aktualnych trendów oraz perspektyw rozwoju w sektorze e-commerce.
Zwieńczeniem konferencji będzie panel dyskusyjny, podczas którego eksperci podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat aktualnych trendów
oraz perspektyw rozwoju w sektorze
e-commerce.
Zwieńczeniem konferencji będzie panel dyskusyjny, podczas którego eksperci podzielą
się swoimi spostrzeżeniami
na temat aktualnych trendów oraz perspektyw rozwoju
w sektorze e-commerce.

04.

{
Po konferencji zaplanowano uroczyste przyjęcie w klimacie lat 20. i 30. Na gości czeka m.in. uroczysta kolacja, spektakl rewiowy, open bar oraz zabawa
przy muzyce na żywo.
Po konferencji zaplanowano uroczyste przyjęcie w klimacie lat 20. i 30. Na gości czeka m.in. uroczysta kolacja, spektakl rewiowy, open bar
oraz zabawa przy muzyce na żywo.
Po konferencji zaplanowano uroczyste przyjęcie w klimacie lat 20. i 30. Na gości czeka m.in. uroczysta kolacja, spektakl rewiowy, open bar
oraz zabawa przy muzyce
na żywo.

26 października 2023

Prelegenci

Od ponad 10 lat tworzę strategię komunikacji dla marek beauty & fashion w najpopularniejszych kanałach social media: Facebooku, Instagramie, YouTube oraz Tik Toku.
Obecnie zajmuję stanowisko Social Media Manager w największej, polskiej firmie fashion – LPP S.A. Wraz ze swoim zespołem jestem odpowiedzialna za komunikację na 16 rynkach europejskich. Nawiązałam wiele współprac z kluczowymi influencerami oraz twórcami.
Prowadzę szkolenia z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych oraz wykładam na uczelniach wyższych min. Akademii Leona Koźmińskiego oraz Collegium Humanum.

Aneta Chrzanowska

Social Media Manager w LPP.SA
Ekspertka w zarządzaniu marką i rozwijaniu e-commerce.
Doświadczenie zdobywała głównie w międzynarodowych korporacjach.
Specjalistyczną wiedzę z zarządzania największymi w swoich kategoriach markami m.in. Vanish, Air Wick, Jacobs, wykorzystała z sukcesem w budowaniu i zarządzaniu kanałem e-commerce w Reckitt i Mars Petcare.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.
Kluczowe umiejętności: tworzenie strategii, zarządzanie marką, e-commerce korporacyjny, budowanie zespołu.

Agnieszka Ziętek

eCommerce Director w Mars
Z e-commerce związany od 2005 roku.
Wieloletnią praktykę i doświadczenie łączy ze smykałką do liczb i zmysłem analitycznym.
Fascynat handlowego potencjału i zwinności jaką niesie sprzedaż w e-commerce.
Zawodowo zawsze koncentruje się na biznesowych aspektach e-commerce.
Pracował m.in. w Agora, Agito, eMag, Carrefour. Zarządzał ofertą. Usprawniał procesy biznesowe. W Rikoland S.A. przewodził działowi handlowemu. Jako project manager budował i realizował strategie e-commerce.
Wierzy, że rdzeniem stabilnego kanału sprzedaży w Internecie jest jakość i elastyczność oferty kierowanej do klienta.

Patryk Wojtas

Manager e-commerce
Od ponad 10 lat jego zawodową codzienną jest tworzenie strategii reklamowej dla polskich sklepów internetowych.
Przez lata zaprojektował i przeprowadził tysiące działań reklamowych dla projektów e-commerce z różnych branż i o różnej wielkości przychodów.
Fan bezwzględnego performance marketingu skoncentrowanego na konwersji, co pozwoliło wielu prowadzonym kampaniom osiągnąć spektakularny wynik sprzedażowy.
W minionych latach gościł na scenach m.in. Targów eHandlu, I Love Commerce, Mobile Trends czy eTradeShow.

Piotr Urbaniak

Board Member / Sales Director w Traffic Trends
Ekspert w dziedzinie Digital Marketingu z ponad 7 letnim doświadczeniem ze specjalizacją w strategiach marketingowych oraz płatnych kampaniach reklamowych:
Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads oraz Tik Tok Ads. CEO & Founder agencji reklamowej Happy Parrots.
Doceniony w branży poprzez publikacje w najpopularniejszych portalach i czasopismach branżowych, takich jak marketingibiznes.pl, dlahandlu.pl, sprawny.marketing czy Digital Now Magazine.

Jakub Papuga

CEO / Founder Happy Parrots
Specjalista marketingu internetowego z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży.
Obecnie Marcin Żmuda pełni funkcję Głównego Specjalisty SEO w firmie Orion Media Group oraz jest założycielem i właścicielem agencji Embasy.

Marcin Żmuda

Head of SEO w Orion Media Group
Ekspertka w zarządzaniu marką i rozwijaniu e-commerce.
Doświadczenie zdobywała głównie w międzynarodowych korporacjach.
Specjalistyczną wiedzę z zarządzania największymi w swoich kategoriach markami m.in. Vanish, Air Wick, Jacobs, wykorzystała z sukcesem w budowaniu i zarządzaniu kanałem e-commerce w Reckitt i Mars Petcare.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.
Kluczowe umiejętności: tworzenie strategii, zarządzanie marką, e-commerce korporacyjny, budowanie zespołu.

Zbigniew Bocian

Head of SEO w Currency One SA
Od ponad 10 lat jego zawodową codzienną jest tworzenie strategii reklamowej dla polskich sklepów internetowych.
Przez lata zaprojektował i przeprowadził tysiące działań reklamowych dla projektów e-commerce z różnych branż i o różnej wielkości przychodów.
Fan bezwzględnego performance marketingu skoncentrowanego na konwersji, co pozwoliło wielu prowadzonym kampaniom osiągnąć spektakularny wynik sprzedażowy.
W minionych latach gościł na scenach m.in. Targów eHandlu, I Love Commerce, Mobile Trends czy eTradeShow.

Marta Bocian

Właściciel w SEO Consulting Marta Bocian
Od ponad 10 lat tworzę strategię komunikacji dla marek beauty & fashion w najpopularniejszych kanałach social media: Facebooku, Instagramie, YouTube oraz Tik Toku.
Obecnie zajmuję stanowisko Social Media Manager w największej, polskiej firmie fashion – LPP S.A. Wraz ze swoim zespołem jestem odpowiedzialna za komunikację na 16 rynkach europejskich. Nawiązałam wiele współprac z kluczowymi influencerami oraz twórcami.
Prowadzę szkolenia z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych oraz wykładam na uczelniach wyższych min. Akademii Leona Koźmińskiego oraz Collegium Humanum.

Aneta Chrzanowska

Social Media Manager w LPP.SA
Ekspertka w zarządzaniu marką i rozwijaniu e-commerce.
Doświadczenie zdobywała głównie w międzynarodowych korporacjach.
Specjalistyczną wiedzę z zarządzania największymi w swoich kategoriach markami m.in. Vanish, Air Wick, Jacobs, wykorzystała z sukcesem w budowaniu i zarządzaniu kanałem e-commerce w Reckitt i Mars Petcare.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.
Kluczowe umiejętności: tworzenie strategii, zarządzanie marką, e-commerce korporacyjny, budowanie zespołu.

Agnieszka Ziętek

eCommerce Director w Mars
Z e-commerce związany od 2005 roku.
Wieloletnią praktykę i doświadczenie łączy ze smykałką do liczb i zmysłem analitycznym.
Fascynat handlowego potencjału i zwinności jaką niesie sprzedaż w e-commerce.
Zawodowo zawsze koncentruje się na biznesowych aspektach e-commerce.
Pracował m.in. w Agora, Agito, eMag, Carrefour. Zarządzał ofertą. Usprawniał procesy biznesowe. W Rikoland S.A. przewodził działowi handlowemu. Jako project manager budował i realizował strategie e-commerce.
Wierzy, że rdzeniem stabilnego kanału sprzedaży w Internecie jest jakość i elastyczność oferty kierowanej do klienta.

Patryk Wojtas

Manager e-commerce
Od ponad 10 lat jego zawodową codzienną jest tworzenie strategii reklamowej dla polskich sklepów internetowych.
Przez lata zaprojektował i przeprowadził tysiące działań reklamowych dla projektów e-commerce z różnych branż i o różnej wielkości przychodów.
Fan bezwzględnego performance marketingu skoncentrowanego na konwersji, co pozwoliło wielu prowadzonym kampaniom osiągnąć spektakularny wynik sprzedażowy.
W minionych latach gościł na scenach m.in. Targów eHandlu, I Love Commerce, Mobile Trends czy eTradeShow.

Piotr Urbaniak

Board Member / Sales Director w Traffic Trends
Ekspert w dziedzinie Digital Marketingu z ponad 7 letnim doświadczeniem ze specjalizacją w strategiach marketingowych oraz płatnych kampaniach reklamowych:
Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads oraz Tik Tok Ads. CEO & Founder agencji reklamowej Happy Parrots.
Doceniony w branży poprzez publikacje w najpopularniejszych portalach i czasopismach branżowych, takich jak marketingibiznes.pl, dlahandlu.pl, sprawny.marketing czy Digital Now Magazine.

Jakub Papuga

CEO / Founder Happy Parrots
Specjalista marketingu internetowego z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży.
Obecnie Marcin Żmuda pełni funkcję Głównego Specjalisty SEO w firmie Orion Media Group oraz jest założycielem i właścicielem agencji Embasy.

Marcin Żmuda

Head of SEO w Orion Media Group
Od ponad 10 lat jego zawodową codzienną jest tworzenie strategii reklamowej dla polskich sklepów internetowych.
Przez lata zaprojektował i przeprowadził tysiące działań reklamowych dla projektów e-commerce z różnych branż i o różnej wielkości przychodów.
Fan bezwzględnego performance marketingu skoncentrowanego na konwersji, co pozwoliło wielu prowadzonym kampaniom osiągnąć spektakularny wynik sprzedażowy.
W minionych latach gościł na scenach m.in. Targów eHandlu, I Love Commerce, Mobile Trends czy eTradeShow.

Zbigniew Bocian

Head of SEO w Currency One SA
Ekspert w dziedzinie Digital Marketingu z ponad 7 letnim doświadczeniem ze specjalizacją w strategiach marketingowych oraz płatnych kampaniach reklamowych:
Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads oraz Tik Tok Ads. CEO & Founder agencji reklamowej Happy Parrots.
Doceniony w branży poprzez publikacje w najpopularniejszych portalach i czasopismach branżowych, takich jak marketingibiznes.pl, dlahandlu.pl, sprawny.marketing czy Digital Now Magazine.

Marta Bocian

Właściciel w SEO Consulting Marta Bocian

Specjalista marketingu internetowego z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży.
Obecnie Marcin Żmuda pełni funkcję Głównego Specjalisty SEO w firmie Orion Media Group oraz jest założycielem i właścicielem agencji Embasy.

Marcin Żmuda

Head of SEO w Orion Media Group

Konferansjer

Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego.
Od 2005 roku związana z rynkiem mediowym. Od 2007 związana z Digital marketingiem oraz marketingiem wielokanałowym.
W swojej karierze przeszła wszystkie szczeble zawodowe od praktykantki do dyrektora. Tworzyła pion Digital w jednym z polskich niesieciowych domów mediowych. Rozwijała i promowała, oraz monetyzowała produkty Digital po stronie dostawców mediów.
Jest ekspertem w obszarze planowania, negocjacji, zakupu oraz realizacji kampanii digitalowych oraz wielokanałowych. Mocno wspiera i promuje pro kobiece inicjatywy zarówno branżowe jak i poza branżowe. Prywatnie interesuje się psychologią, literaturą biograficzną oraz kinematografią.
Od września jako Digital Media Director będzie wprowadzała nową markę na polskim rynku.

Prelegent

Digital Media Director
Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i aktorstwa w Warszawskiej Szkole Filmowej.
W mediach od 2011 roku, zaczynał jako nastolatek w lokalnej rozgłośni radiowej. Później był reporterem i prezenterem w Radiu ZET Gold, Radiu ZET i Meloradiu. Rozmawiał z największymi gwiazdami polskiego kina, sportu, świata mediów i show-biznesu.
Aktualnie współpracuje z Onetem a także stacją telewizyjną Music Box.
Jako konferansjer prowadził koncerty, premiery i ważne wydarzenia dla takich firm jak: Cinema City, Kino Świat, Zalando, Lenovo, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A czy Fundacja Otylii Jędrzejczak.
W kilku słowach – człowiek do zadań specjalnych!

Paweł Tworek

Dziennikarz i aktor
W branży interaktywnej jest od 18 lat.
Wcześniej związana z Agorą, gdzie najpierw jako Dyrektor Promocji Pionu Internet odpowiadała za kluczowe marki Gazeta.pl, a następnie była członkinią Zarządu Spółki Trader. Absolwentka Polityki Społecznej na UW oraz Marketingu Internetowego w SGH.
Uważa, że decydujące znaczenie dla rozwoju firmy ma jej kultura i właściwi ludzie, którzy wyznają i pielęgnują te same wartości.
Grupa Digitalowa Whites powstała w 2012. Obecnie to ponad 120 ekspertów, którzy realizują złożone projekty internetowe i marketingowe.
Agencja działa także na rynkach międzynarodowych.

Prelegent

Partnerka Zarządzająca w Grupie Digitalowej Whites

Plan konferencji

09:00

Rejestracja

10:00

Powitanie

10:30

Aneta Chrzanowska

Social Media Manager
w LPP. SA

Wkrótce szczegóły
Wkrótce szczegóły

11:00

Marcin Żmuda

Head of SEO w Orion Media Group

Wkrótce szczegóły

11:30

Przerwa kawowa

12:00

Jakub Papuga

CEO / Founder Happy Parrots

„Czy Facebook umarł? Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe
dla e-commerce w 2023 roku?
„Czy Facebook umarł?
Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce w 2023 roku?

12:30

Panel dyskusyjny

Eksperci podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat aktualnych trendów oraz perspektyw rozwoju
w sektorze e-commerce.

13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Patryk Wojtas

Manager e-commerce

„Przedsiębiorca e-commerce wobec wyzwań rynkowego spowolnienia”
„Przedsiębiorca e-commerce wobec wyzwań rynkowego spowolnienia”

14:30

Piotr Urbaniak

Board Member / Sales Director w Traffic Trends

„Skuteczny performance marketing w dobie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego”
„Skuteczny performance marketing w dobie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego”

15:00

Przerwa kawowa

15:30

6 wystąpienie

Wkrótce szczegóły

16:00 - 16:30

Zbigniew Bocian

Head of SEO w Currency One SA

Marta Bocian

Właściciel w SEO Consulting Marta Bocian

„Jak to robić po bożemu”
„Jak to robić po bożemu”

19:30 - 01:00

Uroczysta kolacja

Przyjęcie w stylu lat 20. i 30., w trakcie którego na gości czeka m.in. kolacja, spektakl, muzyka na żywo oraz open bar.

Lokalizacja

Teatr Sabat Małgorzaty Potockiej
ul. Foksal 16, Warszawa

Cena biletów wzrasta za:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

silver

499 zł

netto

  • Uczestnictwo w konferencji
    E-commerce day
  • Dostęp do nagrań z konferencji
  • Napoje i przekąski w trakcie trwania konferencji

platinum

1299 zł

netto

  • Uczestnictwo w konferencji
    E-commerce day
  • Dostęp do nagrań z konferencji
  • Napoje i przekąski w trakcie trwania konferencji
  • Udział w eleganckim przyjęciu
    w Teatrze Sabat
  • Drink powitalny
  • Uroczysta kolacja
  • Spektakl teatru rewiowego
  • Zabawa przy muzyce na żywo
  • Open bar

gold

899 zł

netto

  • Udział w eleganckim przyjęciu
    w Teatrze Sabat
  • Drink powitalny
  • Uroczysta kolacja
  • Spektakl teatru rewiowego
  • Zabawa przy muzyce na żywo
  • Open bar

silver

499 zł

netto

  • Uczestnictwo w konferencji
    E-commerce day
  • Dostęp do nagrań z konferencji
  • Napoje i przekąski w trakcie trwania konferencji

platinum

1299 zł

netto

  • Uczestnictwo w konferencji
    E-commerce day
  • Dostęp do nagrań z konferencji
  • Napoje i przekąski w trakcie trwania konferencji
  • Udział w eleganckim przyjęciu
    w Teatrze Sabat
  • Drink powitalny
  • Uroczysta kolacja
  • Spektakl teatru rewiowego
  • Zabawa przy muzyce na żywo
  • Open bar

gold

899 zł

netto

  • Udział w eleganckim przyjęciu
    w Teatrze Sabat
  • Drink powitalny
  • Uroczysta kolacja
  • Spektakl teatru rewiowego
  • Zabawa przy muzyce na żywo
  • Open bar

Akredytacja DIMAQ

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ.

Chcesz zostać partnerem?

Wyślij wypełniony formularz, a skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie.

Chcesz zostać partnerem?

Wyślij wypełniony formularz, a skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie.

26 października 2023
Teatr Sabat Małgorzaty Potockiej